bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 14.03.2024 10:43, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: txt

Dostawę mebli metalowych oraz mebli medycznych

Nie podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
nr postępowania: 16/2024


Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ul. Ciołka 11 Warszawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na Dostawę mebli metalowych oraz mebli medycznych do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście.

Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście”.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli metalowych oraz mebli medycznych wraz z ich transportem do siedziby Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania oraz odbiorem opakowań. W przypadku mebli metalowych przytwierdzeniem do ściany jeżeli jest taka konieczność.

Opis realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa wszystkich mebli w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia.
2. Dostarczone meble muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję.
3. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model.
4. Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w Przychodniach ciągów komunikacyjnych, drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. Powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt.
6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w formularzu cenowym oraz zaproszeniu do złożenia oferty.
7. Dostawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z polskimi normami obowiązującymi w tym zakresie, fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad, wyprodukowany z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, nieużywany wcześniej.
8. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Dostawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w miejscu określonym przez Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny z osobą upoważnioną do kontaktu z Dostawcą.
9. Za dostarczony towar (w tym ubezpieczenie, koszty transportu, dostawy, wniesienia, rozpakowania, stan techniczny, montaż) odpowiada Dostawca do czasu protokolarnego odbioru przez Zamawiającego, zrealizowanego w całości przedmiotu umowy.
10. Płatność, po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia, będzie dokonana przelewem
w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, doręczonej do siedziby Zamawiającego, Kancelaria III Piętro.
11. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji, a zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

Termin realizacji zamówienia:
Maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy.

Opis sposobu przygotowania ofert:

1. Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
b) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do zaproszenia.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym, musi posiadać dane teleadresowe oferenta (papier firmowy, pieczątka lub wpisane czytelnie na formularzu, datę sporządzenia i czytelny podpis.
3. Łączną cenę brutto oferty. Cena oferty musi być podane w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (groszy). W cenie oferty uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne opłaty i podatki do wykonania i do poniesienia przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Miejsce i termin złożenia ofert, wybór ofert:

1. Termin złożenia ofert: do dnia 28.03.2024 do godz.10:00.
2. Ofertę można dostarczyć pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.cedel@zozwola.pl
Kryterium wyboru ofert:
100% cena

Załączniki:
1. Formularz oferty.
2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2.
3. Wzór umowy – Załącznik nr 3

Do wszystkich zainteresowanych Wykonawców - pytania i odpowiedzi zmiana terminu składania ofert

Do wszystkich zainteresowanych Wykonawców - pytania i odpowiedzi

Opublikował: Patryk Rajczyk
Publikacja dnia: 14.03.2024 10:43
Dokument oglądany razy: 104
Nie podlega Ustawie